Pirelli, partener de top in Meciul inter-religios de fotbal pentru pace

Detalii
Comentarii
Galerie foto

Valorile multiculturale, multireligioase si multietnice au fost intotdeauna o parte integranta din cultura Pirelli, asa ca a venit cu totul natural ca societatea sa fie mandra sa participe la Meciul inter-religios de fotbal pentru pace. Accentul pe nevoile societatii poate fi observat in munca pe care Pirelli o face zi de zi. Ca si societate cu unitati de productie in 13 natiuni si o prezenta comerciala in peste 160, ca si producator care angajeaza 39.000 de oameni cu 34 de nationalitati diferite si vorbeste peste 20 de limbi, valorile pe care Meciul inter-religios de fotbal pentru pace spera sa le transmita - si anume, dialogul multicultural si respectul pentru ceilalti - au fost mereu o parte din structura genetica a Pirelli.

In legatură cu Meciul inter-religios de fotbal pentru pace, Pirelli a creat o serie de initiative pentru a ajuta pe toata lumea - de la angajatii societatii si pana la comunitatea online - de a-si exprima sprijinul pentru eveniment. Sportul, desigur, joaca un rol principal, dar si fotbalul si Formula1®  in special - unde Pirelli a fost singurul furnizor de anvelope incă din 2010.

Autografe, tricouri si poze selfie pentru pace

Membrii celor doua echipe de fotbal participante la eveniment pe 1 septembrie, impreuna cu echipele soferilor de Formula 1® vor da autografe pe o anvelopa P Zero Grand Prix, care va fi ulterior licitata pe canalul eBay al Fundatiei PUPI incepand cu 25 august, urmand ca sumele obtinute din licitatie sa fie donate Scholas Occurrentes si Fundatiilor PUPI.

De asemenea, Pirelli a lansat si campania sociala media #P4Peace. Initiativa, care a inceput la Pirelli cu poze selfie ale angajatilor din toata lumea, are deja peste 2,5 milioane de participanti si beneficiaza de sprijinul a peste 70 000 de fani de la jumatatea lunii august, inclusiv a celebritatilor din lumea sportului, modei, artei si divertismentului, care continua sa posteze poze selfie pe retelele lor sociale, toate semnate cu „P“ de la pace, litera desenata de mana, pe fata, pe tricouri, pe steaguri sau pe bannere. Pozele selfie ale angajatilor Pirelli au fost stranse intr-un filmulet - care va fi difuzat in seara meciului pe Stadionul Olimpic - subliniind valorile multiculturale si integrarea, pe care evenimentul isi propune sa le promoveze si care au scos mereu in evidenta cultura antreprenoriala Pirelli.

In cele din urma, legat de eveniment, Pirelli si PZero au creat un tricou in editie limitata care contine cuvantul „Pace“ scris in limbile de circulatie internationala. Acest „tricou pentru pace“ va fi disponibil pentru achizitionare la magazinul de reprezentanta PIRELLI CORSO VENEZIA, prin intermediul magazinelor online ale Pirelli PZero (www.pirellipzero.com), la Fundatia PUPI si la stadion in ziua meciului. Toate sumele castigate din vanzarea acestor tricouri vor fi donate Scholas Occurrentes si Fundatiilor PUPI.

Prin sustinerea Meciului inter-religios de fotbal pentru pace si prin dezvoltarea proiectelor conexe, Pirelli reiterează angajamentul companiei in promovarea sportului ca un puternic mijloc de dialog si integrare intre culturi si generatii.

Prin aceasta asociere cu sportul, la care compania a participat din anul 1907 cu activitati de-a lungul anilor plecand de la motorsport si pana la navigatie, de la golf la fotbal, Pirelli a promovat un numar considerabil de initiative sociale pentru a ajuta comunitatile locale din tarile in care organizatia isi desfasoara activitatea. (comunicat BDR Associates, foto: mysocialgoodnews.com)